Saker att längta till!

Sommaren 2014. Sommaren har ju redan börjat även fast det inte riktigt känns så på grund av vädret. Med här är några saker jag ska göra i sommar: Ta ett kvälls/nattdopp, baka en pannkakstårta, körkort, gå på massa loppisar, ha picknick, tälta, kolla på skräck en regnig dag, träffa nya människor, roadtrip, festa, fylla hela 20 år, Grönan, åka till Gbg. Och så mycket mer!
 
Thailand. Tar flyget till Thailand för tredje gången och hyr lägenhet av mamma och pappas kompisar som bor där nere om vintrarna. Livet!

 
Lyxkryssning till Medelhavet med stopp i Neapel och Rom. Egentligen vill jag inte med men jo. Eller nej. Fast ja. Låter kanske otroligt dumt att inte vilja med men jag det har med privata skäl att göra. Kan man säga. Men det blir nog bra, VÄRLDENS största båt och allt!
 
Norge. Detta är inte riktigt bestämt än men kanske. Egentligen är det väl ingenting jag längtar till heller direkt men det är ett steg närmare att få bukt på min "sjukdom". Jag har egentligen redan gett upp men mamma och pappa "tvingar" mig då de ser hur dåligt jag mår både psykiskt och fysiskt. Hoppas, hoppas, hoppas.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

vad roligt! här är några saker ifrån min sommarlovslista som jag vill göra innan skolan börjar:
cykla in i solnedgången, dygna, sy sommarklänning, tälta, gå på festival/konsert/någon typ av spelning, åka till alingsås, klättra i träd, göra pannkakor till frukost

2014-06-26 @ 11:28:13
URL: http://skogsmoln.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0