Nu har jag bänkat ner rumpan i sängen efter en behövligt lång dusch. Haft en super-duper-mysig helg hos Tobbe, men tänkte berätta mer om det imorgon istället...jag känner mig väldigt arg och irriterad just nu bara så jag tror det blir bäst så. Imorgon har jag körlektion igen och jag måste verkligen fråga om planeringen då, allt är bara så rörigt just nu. Men som sagt, skriver mer om min helg imorgon när jag kommer hem.
 
 
Juste det. I lördags var det ju den internationella kvinnodagen också. Vi är bäst!!! 
Vilket egentligen bara visar ännu mer hur dålig jämnställdheten är iof. Jag har iaf en fint armband.
 
 
3 saker

.. jag blir glad av 

Bra musik, presenter och fina människor. 

.. jag blir ledsen av

"Dåliga" människor, orättvisa i alla dess former och samhällets snea syn på saker och ting.

.. jag tar illa upp av

Om någon kallar mig känslokall då jag egentligen nog bryr mig alldeles för mycket ibland, påpekar ens utseende på ett negativt sätt och när jag får höra att jag har det bra. Jag har det ganska bra nu ja, men jag har gått igenom et helvete allt för många gånger och jag tror inte det slutar här än..!

.. som gör mig förbannad

När folk inte vågar säga ifrån och aggera när de hör/ser något som är fel, folk med alldeles för bra självförtroende som försöker trycka ner andra för att själva må bättre och ORÄTTVISA (= ojämnställdhet, djurplågeri, sexuellisering, ideal osv.)

 

 
 
Nu ska jag kolla vidare på American Horror Story, alltså jag bara älskar Violet (på bilden ↑) och dricka vaniljte i sängen. Imorgon är det gasen i botten som gäller.
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0