I got this feeling down deep in my soul that I just can't lose.

Försöker verkligen blogga så fort jag har tid, men har så himla mycket att stå i just nu tyvärr, så mycket blir tidsinställt. Men såhär har mina senase dagar sett ut:  ↓
 
Onsdag
Var på körskolan vid 8:45 och hade en dubbellektion, sen pluggade jag lite teori och drack tusen koppar kaffe. Sedan hade jag en till dubbellektion och efter det mötte jag upp Ida, så vi satt och plugga tillsammans. På kvällen när jag kom hem körde jag igen haha. Så jag gjorde typ inget annat än att köra och plugga. Så mycket just nu!
 
Torsdag (Idag)
Mötte upp mamma på stan vid 12 tiden, vi kollade runt lite och jag råkade köpa en ny klänning. Men jag kunde inte låta bli, så himla söt! Sen hade jag en dubbel körlektion innan jag tog bussen till Stockholm. Så här sitter jag nu hemma hos Tobbe med hög musik (just nu denna, HAHA mobba mig inte nu..) och väntar på att han ska komma hem från jobbet.
Imorgon blir det äntligen utgång, bästa stället också. Taggad!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0