Jag är ett tappat självförtroende - Jag är platsen dom aldrig upptäckte.

♥ KENT släpper nytt album 30 april och jag är typ super-duper-mega-pepp!
♥ Jag ska se Håkan i Göteborg om 94 dagar.
 
 
Too much information:
 
Vad har du på dig? - Just nu har jag på mig, mjukisar, randig tröja och tjocka strumpor.
Har du någonsin varit kär? - Ja.
Någonsin haft ett hemskt slut på ett förhållande? - Alltså vad menas med hemskt? Men ja, för mig i alla fall...
Hur lång är du? - Ca 1,70.
Hur mycket väger du? Vet inte exakt och tänker inte ta reda på det heller.
Har du några tatueringar? - Ja! Fyra stycken, har redan planerat flera!
Har du några piercingar? - Nej, bara hål i öronen.
Favoritserie? - O.C, Skins, 30 grader i februari, Prison Break, Tjockare än vatten (bara för att jag är med, haha), American horror story. Om alla dom nu räknas som serier.
Två Favoritband? - Oj. The Kooks och KENT!
Någonting du saknar? - Thailand, sommaren (Björkö), Tobbe, Håkan och att vara liten.
Favoritlåt? - Denna, alltså Of Monsters And Men – Little Talks, men sen självklart allt med Håkan och Kent!
Hur gammal är du? - 19, fyller 20 (herregud?!!) i sommar.
Stjärntecken? - Lejon. (rawr..)
Favoritcitat? - Har några stycken men ett är "man måste dö några gånger innan man kan leva" - (H.H)
Favoritfärg? - Lila kanske-
Hög eller låg musik? - Hög?
Vart går du när du är ledsen? - Går ut eller gömmer mig i sängen.
Hur lång tid tar det för dig att duscha? - Olika, kanske 20-30 min.
Hur lång tid tar det för dig att göra dig i ordning på morgonen? - Behöver typ 1 timme iaf..!
Någon gång varit med i ett fysiskt bråk? - Ja, om man nu kan kalla det så.
Har du några rädslor? - Spindlar (alla insekter), ormar, trånga utrymmen, galna hundar, mänskligheten.
När var senaste gången du grät? - Förra helgen.
När var senaste gången du sa att du älskade någon? - Igår tror jag.
Meningen bakom ditt Youtube-namn? - Haha mitt eget för och efternamn bara.
Senaste boken du läste? - Körkortsboken, HAHA.
Senaste serien du såg på? - Tjockare än vatten.
Senaste personen du pratade med? - Pappa.
Vad är din favoritmat? - Grillat, lax, avokadosallad, mammas köttfärssås osv. Finns mycket!
Ett ställe du vill besöka? - Thailand igen då! Annars typ Grekland eller liknande.
Senaste stället du var på? - Eh? Jag körde nyss till affären.
Gillar du någon just nu? - Ja!
Senaste gången du kysste någon? - I helgen.
Senaste gången du blev förolämpad? - Minns inte. Var väl antaglig nån på ask, anonym SÅKLART!
Favoritgodis? - Surt, choklad och rostad majs.
Favoritsmycke? - Hmm det armbandet jag alltid har på mig kanske. Annars klockan från farmor eller mitt halsband med en guldklocka på.
Senaste låten du sjöng på? - Joy Division – Love Will Tear Us Apart
Vad finns till höger om dig just nu? - Våran öppna spis.
Vad ska du göra nu? - Kolla på "IRL" och äta rostad majs.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh jaa jag är så pepp på kents nya!!! Aah vad grymt det ska bli!

Svar: Ja verkligen!
isabell.

2014-03-05 @ 23:02:28
URL: http://www.patetikekonst.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0