så nära får ingen gå.

Sitter just nu och sminkar mig samtidigt som jag kollar runt lite på youtube. Ska snart cykla (ja, ni hörde rätt, cykla!) ner på stan för att uträtta lite ärenden, men tanke på att min plånbok blev stulen i helgen. Ska till polisen och banken osv. Sen blir det säkert en liten tripp på stan också.

 
♦ Måndag: Uträtta massa ärenden på stan. (Polisen, banken, H&M osv)
 
♦ Tisdag: Fixa min data, fixa min nya mobil och kanske åka till sommarstället.
 
♦ Onsdag: 2 dubbellektioner på körskolan.
 
♦ Torsdag: Körlektion, Arbetsförmedlingen och bibblan. Sen åka till Tobbe.
 
♦ Fredag: Utgång eller filmmys.
 
 
Bilder osv från helgen kommer senare när jag har tid!
 
 

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Kan det typ inte vara Torsdag imorgon :O?
Längtar verkligen efter dig mitt hjärta <3

2014-03-31 @ 20:52:53
URL: http://zilladesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0