100%party-kryssningen - kbk.

Här har ni en såkallad bildbomb från 100%party-kryssningen till Riga! Fotade med massa härliga människor men dom bilderna borde aldrig ha tagits, haha. Men här under är ett urval av bilder i alla fall och dom bjuder jag på..! Träffade förfånadsvärt många fina människor faktiskt, tro det eller ej. KBK - Kör bara kör! Alltså, haha. ↓
Hyttfest hos Frida och Rebekka.
Jag ochKICK.
Sazzy, min sköna böna.
Riga. Och ja, det är den enda bilden därifrån.
Efter skumpartyt på sundeck.
KICK. Sen spelade som sagt: De vet du, Eric Amarillo, Jon Henrik (vinnaren av talang) osv.
 

Kommentarer
Postat av: KICKSWEDEN@INSTAGRAM

Hej Isabell! Undrar om vi får låna bilderna på oss och lägga upp på våran instagram? Kram Kick.

Svar: Nämen hej! Självklart, men tagga mig då! ^^ @bellobull
isabell.

2014-05-23 @ 10:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0