att festa med kick, de vet du, eric amarillo och jon henrik.

Har haft så mycket att göra så bloggen har varit under all kretik men jag ska försöka berätta om kryssningen imorgon, eller iaf visa bilder. De som spelade på båten var ju De vet du, Eric Amarillo, KICK, och även Jon Henrik från tallang. Dock såg vi bara när kick sjöng, och hängde lite med dom.
 
Alltså m.i.n.n.e.n.
Haha suddigt osv, men här festade vi med kick, och sedan hamnade jag i Jon Henriks hytt.
 
Berättar mer sen, förhoppningsvis imorgon om jag hinner, helt slut! Nu ska jag se på Wallander och dricka iste.
Godnatt.
 

Kommentarer
Postat av: Ann

Vad gjorde du i Jons hytt? :)

Svar: Haha festade med han som gör musiken till Jon, så vi va i deras hytt ett tag! ^^
isabell.

2014-05-21 @ 13:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0