dåliga bilder på nya saker.

Här får ni lite bilder på saker och ting jag har införskaffat mig under den senaste tiden. Jag är helt kär i linnet med ankare och prickar, SÅ ISABELL! Sen är det mesta behövliga saker som smink, träningskläder, underkläder och basplagg som strumpbyxor och svart kjol. Dock fotade jag inte det. ↓
Lite behövligt smink till kryssningen. Åh längtar!
Åh jag dör så fina mönster. Har inte plats för mer kläder men tror ni jag kunde motstå dessa?! NEJ.
Ja, jag är lite beroende av lypsyl då mina läppar gillar att spricka när det är kallt ute.
- Ljuset + ett påskägg fick jag av Tobbes bror och hans tjej i påskpresent
- Köpte choklad och alkohol på båten en helg.
- De söta pastellfärgade hjärtformarna som jag velat ha ett bra tag, fick jag av mamma i påskpresent.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0