När man släpper taget tar man steget.

 
Idag när jag lämnat Tobbe vid bussen efter en lugn helg så cyklade jag direkt till "jobbet" och efter det har jag storstädat här hemma. Jag har tvättat allt som ska med på torsdag, diskat, bäddat rent, dammat, dammsugit osv. Så nu är det rent och fräsht i mitt rum igen. Efter det tog jag en dusch och smörjde in mig med VS-lotion. Så nu är allt perfekt...älskar att lägga mig nyduschad i sin nybäddade säng! ÅH, bästa! ♥ Så nu ska jag se på världens bästa film Girl interrupted, dricka te och så ska jag planera morgondagen så att det jag ska få gjort blir gjort. 
 
 
 
 
Namn: Isabell Berglund.
Ålder: Nitton. Fyller 20 i sommar.
Längd: 170.
Sko-storlek: 39 oftast.
Född: BB - Stockholm, men uppväxt i Norrtälje.
Bor: Norrtälje.
Gör just nu: Kollar på Wallander och njuter av en nystädat rum och en nyduschad kropp.
 

Allmänna frågor.

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Omtänksam, förstående och säger till när nåt är fel.
Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Världens pessimist, osäker och blyg.

Vad är du rädd för: Mänskligheten, ormar och spindlar.

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Mina ögon kanske.

Det roligaste jobbet du haft/har: Inget, kanske min praktik på förskolan.
Har du körkort och egen bil: Snart! 
När tar du ditt körkort: Hemligt, hihi. Snart.
När grät du senast: Minns faktiskt inte exakt.
När skrattade du senast: Nyss typ.
Vem åkte du bil med sist: Mamma.
Vem åt du mat med sist: Tobbe.
Vem sov du hos sist: Tobbe.
Vem sov hos dig sist: Tobbe, haha.

 

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Dagisfröken och frisör.
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Oj, väldigt många gånger! Är där väldigt ofta nu för tiden. Så jag har helt tappat räkningen!
Värsta smärtan du råkat ut för: När jag satte in min spiral (FYFAN) eller nu när jag opererade halsen!

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: När jag mådde som sämst och hela den tiden i mitt liv var förjävlig!
Har du någonsin sportat: Jag har dykt i flera år, sen varit på friskis då och då, när jag var liten gick jag på gymnastik också.
Vad finns alltid i din handväska: Plånbok, parfym, nycklar, läppsyl osv. Beror lite på vad jag ska göra.

Har du varit utomlands någon gång: Ja, felra gånger.
Vilken plats var finast: Thailand, helt klart!
Sämsa plats du varit på: Hmm kanske Ryssland, för att alla var så sura där.

 

Lite mer personliga frågor.

Har du någonsin tagit eller provat droger: Nej, aldrig!
Rökt: Ja.
Snusat: Nej.
Druckit: Ja.
Har du piercing eller tatuering: Hål i öronen och 4 tatueringar. 
Hur ska en kille/tjej vara/se ut för att du ska falla pladask: Tala om för mig vad den känner, visa det osv.
Finaste komplimang du fått: Att jag är perfekt kanske.
Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Kanske jag har, vet inte riktigt.
Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Ja.

 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Landet! Men det beror också lite på.
Hamburgare eller pizza: Åh, pizza kanske.
Kött eller fisk: Kött tror jag.
Hund eller katt: Katt, tror jag. Kanske.
Aftonbladet eller Expressen: Spelar inget roll.
McDonalds eller MAX: Gillar båda men får väl säga Max då.

Vin eller Öl: Rosévin och vitt vin.
Charter- eller skidsemester: Charter, skulle aldrig resa till ett kallt ställe!
Sverige eller Utlandet: Utlandet.
Sport eller nyheter: Nyheter i så fall.
Hockey eller fotboll: Bryr mig inte om något av det, faktiskt haha.
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Jag vet inte.

Sommar eller vinter: Sommar!
Vår eller höst: Vår.
Flyg eller tåg: Tåg tror jag.
Bil eller buss: Bil!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0