No one cares unless you´re pretty or dying.

 
Har lite såkallad "bloggtorka" just nu. Haha, nej men mina dagar består mest av plugg och bilkörning. Imorgon blir det körning och sedan ska jag ner på stan och köpa en sminkborste jag behöver, måste även till banken. Sen är det äntligen fredag och då ska jag till Arbetsförmedlingen och på kvällen kommer Tobbe hit. ♥
 
Nu ska jag kolla lite tatueringar, så sugen nu! Men måste bara bestämma mig, är inte helt säker än.
En vecka kvar till kryssningen nu också.
 
 

Tio fakta:

1. Hemstad/ort: Norrtälje.
2. Hårfärg: Mellan brunt typ.
3. Längd: 170.
4. Frisyr: Lång, slitet och lugg.
5. Ögonfärg: Gröna.
6. Skostorlek: För det mesta 39.
7. Humör: Uttråkad och alldeles för mycket tankar i huvudet.
9. Civilstatus: ♥

 10. Vänster- eller högerhänt: Högerhänt.

Tio saker om ditt liv:

1. Har du nånsin varit kär?: Ja.
2. Tror du på kärlek?: Tror på? Ja det gör jag väl.
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar?: Ja.
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat?: Ja, verkligen!
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta?: Har jag säkert mer eller mindre.
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän?: Nja, alltså Tobbe är ju min bästa vän.
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom/henne?: Gillat iaf.
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon?: Som fan!
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare?: Hur ska jag veta det? Tror inte det.
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Nja, nej. Eller vet inte.

Tio saker, det där eller det här:

1. Kärlek eller pengar?: Pengar är kärlek haha, nej men löööööv då.
2. Vin eller öl?: Rosévin och vitt vin.
3. Dag eller natt?: Natt.
4. Kyss eller kram?: Älskar båda! Men beror ju på med vem.
5. Tv eller internet?: Internet, haha.
6. Pepsi eller Cola?: Cola Zero.
7 Vild fest eller romantisk hemmakväll?: Beror på humör. 
8. Färgfoto eller svartvita?: Beror ju helt på bilden.
9. Telefonkontakt eller face to face?: Face to face, gillar inte att prata i telefon. Hellre sms då!
10. Bilddagboken eller myspace?: Inget.

Tio "Har du nånsin":

1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut?: Smitit? Haha, alltså ja på sätt och vis.
2. Har du nånsin velat ta ditt liv?: Ja.
3. Har du nånsin gjort något du ångra?: Klart jag har! 
4. Har du hoppat bungy jump?: Nej tack.
5. Har du nånsin varit med i en olycka?: Nej inget allvarigt tror jag.
6. Har du nånsin ätit en hel tårta?: Haha nej, men skulle lätt göra!
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa?: Nja nej inte riktigt så.
8. Har du nånsin gått på bio ensam?: Tror faktiskt inte det.
9. Har du nånsin fått utegångsförbud?: Nej, haha.
10. Har du någonsin rökt?: Ja!

Om dig:

1. Hur mycket är klockan just nu?: 16:25.
2. Namn? Isabell.
3. Efternamn?: Berglund.
4.Vart bor du?: Norrtälje!
5. Hur många barn vill du ha?: Vem vet.
6. Vill du gifta dig?: Vet inte, kanske det.
7. Rullar du spaghettin eller skär du den?: Lite olika tror jag, haha.
8. Har du ätit sushi?: Smakat bara.
9. Favoritglass?: Mjukglass! 
10. Humör?: Seg och irriterad.

Fyra grejer:

1. Har du någonsin haft trubbel med polisen?: Trubbel? Nej inte direkt.
2. Har du en hund?: Nej!
3. Sover du helst själv eller med någon?: Beror lite på. Har väldigt svårt att sova ensam just nu!
4.Tror du på spöken?: Jag tror på Laban.

Skulle du:

1. Skulle du vilja vara längre?: Bryr mig inte så mycket.
2. Skulle du vilja hångla nu?: Ja.
3. Skulle du vilja testa droger?: Aldrig!

Kan du:

1. Kan du röra på öronen?: Haha ja, faktiskt!
2. Kan du slicka dig på näsan?: Nej.
3. Kan du kolla i kors med ögonen?: Ja.
4. Kan dina föräldrar lita på dig?: Ja.
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar?: Ja.
6. Kan du vara på en fest utan att dricka?: Kan jag väl, men jag blir mer avslappnad av det.
7. Kan dina vänner lita på dig?: Ja!
8. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln?: Nej, inte nu!
9. Kan du suga ur sugrör?: Haha ja.
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?: Kanske..haha.

Har:

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?: Men ja.  
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?: Jo.
3. Har du syskon?: Ja, en storasyster!
4. Har du någonsin haft sex med någon?: Jo.
5. Har dina föräldrar ljugit för dig?: Har de säkert
6 Har du varit full den här månaden?: Nja, lite rund om fötterna bara.
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna?: Ja, trodde inte dom var så många...
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen?: Nej.
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre?: Haha, ja många gånger!
10. Har du haft sex med någon som är tre år äldre?: Ja.
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?: Ja!
12. Har du börjat gråta under sex?: Nej.
13. Har du ljugit på någon fråga än då?: Nej!

Vem:

1. Vem älskar du?: Mina nära och kära.
2. Vem pussa du senast?: Tobbe.
3. Vem vill du bli full med? Jävla frågor...
4. Vem är den bästa artisten/gruppen?: Håkan Hellström och KENT!
5. Vem pratade du senast i telefon med?: Försäljare, haha.
6. Vem är snällast i världen?: Mamma!
7. Vem skrev senast till dig?: "Sazzy" haha.
8. Vem sov du senast med?: Tobbe.
9. Vem vet allt om dig?: Mamma och syster vet väl det mesta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0