en bild i timmen - någon gång förra veckan.

13:00. Vaknade väl lite för sent i vanlig ordning och klädde på mig.

14:00. Åt frukost. Eftersom jag var inne i min detox-vecka så åt jag bara fruksallad.
 
 
15:00. Sminkade mig medans jag kollade på V-loggar på youtube.
 
16:00. Eftersom jag var väldigt sen tog jag bilen ner på stan.
 
17:00. Var till Psyk men idioterna hade såklart gjort fel så det blev inget. Så tog en sväng på stan istället.
(Och nej jag brukar inte ha så här sena tider annars, brukar typ alltid ha på morgonen för er som vill veta..)
 
18:00 Kom hem lite fattigare men lite gladare. Köpte en sak jag faktidkt behövde. (Visar sen)
 
19:00. Efter jag "ätit" min detox-middag, var jag ute och gick och degade vid datan resten av kvällen.
 
Sedan gick timmarna och vid 23:00 någon gång kollade jag på O.C (♥) i flera timmar tills jag somnade vid 03:00 nångång.
 
 

Kommentarer
Postat av: Elina Pettersson

Oh :D Ska också göra en "en bild i timmen grej"!! :D

Svar: Gör det! :D Blir kul att se!
Isabell.

2014-11-18 @ 17:53:31
URL: http://tavus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0