no more tears my heart is dry, i don´t laugh and i don´t cry.

Har ett gäng höstbilder att dela med mig av, som jag tog med min systemkamera (för en gångs skull) förut när löven skiftade färg. Sedan var det ju Halloween i helgen, bilder på det kommer också!
Har precis tagit en alldeles för lång dusch (svårt att få ut hårfärgen och alla tovor) och känner mig nu som en ny människa. Hur som haver. Nu ska jag kolla på Sunes Jul och dricka cupcake-tea. 
Skriver mer imorgon! Sjukt trött efter att ha kommit hem från krogen kl: 6 i morse. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj du kan inte lägga ut det du själv skriver utom du måste göra dig till ett offer din feta jävel

Svar: "Bitchen 91"??, hur jävla töntig får man vara! Jag har redan gjort det, du som läser min blogg dagligen (HAHA stalker) borde veta det. :* Dessutom har jag inget att visa. Jag frågade vad din kille hette HAHAHHA snälla gå till polisen som du sagt tusen gånger, genom detta lämnar du bara in dig själv. Lilla äckel fia.
isabell.

2014-11-04 @ 12:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0