det senaste från min instagram.

I helgen var vi i Tumba och var barnvakt åt lilla Emma men även hundvakt och kattvakt.
Jag har förförsta gången kört bil (läs: skåpbil) i Stockholm. FY FAN. Men jag gjorde det, hann även med en sväng till IKEA.
 
 
För ett tag sen var jag med mamma och mormor på marknaden i Rimbo. Hittade fina pins!
Jag har längtat efter att få träffa dessa fina människor igen! (Lite för runda om fötterna på bilden dock, men sånt är fint det också.)
 
 
Jag har även lyckats få ganska mycket saker sålda. 
 
En dag kom syster hem med nyplockade svampar. ♥
 
Saknat kryssningen och värmen väldigt mycket!
 
 
Jag har gjort en god gärning genom att köpa detta armband som stödjer "Psykisk ohälsa".   --♥--
 
Någon hade ritat fint i Årsta. (Årstafältet)
 
Min räddare! ♥♥♥
 
 
Jag har knappt hunnit fota hösten, hann bara ta denna dåliga mobilbild lite snabbt i farten.
 
Jag har en jobbig period just nu. Tänkte nog skriva av mig lite här imorgon!
 
Instagram: bellobull

Kommentarer
Postat av: anonym

Du är redan gjord för att sitta på två stolar. Man ser ju hur enorm du är skaffa dig ett liv mobbade kvinna du är så patetisk så man tycker synd om dig go now and cry me a river.

Svar: Du är avundsjuk på mig på riktigt va? Bara för att jag ser och har det bättre än dig! Att jag faktiskt har folk som älskar mig medans andra bara pratar om dig och vilken vidrig människa du är. Om du nu "ogillar" mig varför hänger du FORTFARANDE efter mig då? Jag skiter i ditt meningslösa liv, couldn´t care less. Du måste fan älska mig Bella Luna Korv... Avgå.
isabell.

2014-11-03 @ 15:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0