oasis of the seas.

Här har ni en bildbomb från resan som jag lovade er. Vi åkte alltså med världens största båt (Oasis of the seas) över medelhavet till Italien (Rom & Neapel) och precis allt på båten var förstås gratis. Båten var helt jävla otrolig och vi hade det hur bra som helst!
 
Se och njut: ↓
Vi gick upp halv 3 på natten och fick skjuts till Arlanda. Vid 1 gick flyget mot Barcelona.
 
Sedan tog vi taxi till båten. VÄRLDENS största båt, de ni!
 
Royal promenad.
 
Våran hytt med balkong och utsikt över havet. Så häftigt att ha medelhavet under fötterna!
 
 
Några av alla olika pooler. Älskade bubbelpoolerna som gick ut utanför båten, så man såg ut över hela havet medans man badade. 
 
Board walk.
 
Vi såg fantastiska shower varje kväll. Isshower, musikaler, vattenshower, dansshower... ALLT.
Hairspray var en av mina favoriter! Och vattenshowen var så jävla häftig.
 
Central Park.
 
 
Sen var vi äntligen framme i Rom (Italien)!
Vi åkte runt och kollade på olika sevärdheter och småshoppade lite innan vi gick på båten igen. 
 
Väl på båten igen hängde vi mest vid poolerna. Sol och bad hela dagen.
 

Surfing och minigolf.
 
Bilder från olika kvällar. Bl.a. Tide Bar och Karaoke (va så jävla kul).
 
Gym och Spa.
 
Dagen efter Rom kom vi fram till Neapel. Kunde/hann tyvärr inte fota där.
 
Lite utsikt från bubbelpoolen.
 
EN kväll åt vi 3-rätters. Ja, vi åt buffé alla andra dagar. Så jävla gott! Fanns ALLT.
 
Dream Works - Shrek & Madagaskar på Royal promenade.
 
Spela minigolf mitt i natten.
 
Direkt när vi närmade oss Barcelona igen var det världens mysigaste väder. Det åskade som aldrig förr men ändå var det lika varmt som alltid. 
 
 
Okej, det här inlägget har tagit mig hela dagen att fixa, klockan är snart 12 på natten vilket betyder att jag hann! Jag hann skriva detta inlägget idag, som jag lovat!
 
Hur som helst. Orkade inte ladda upp exakt alla bilder. Men resan var bäst bäst bäst.
En VIDEO från resan kommer en annan dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0