feminism.

 
♥ Jag är feminist för att kvinnor får lägre lön än män för samma arbete.
 

♥ Jag är feminist för att kvinnor inte är till för att laga mat och killar hugga ved.

 

♥ Jag är feminist för att killar får gå topless på somrarna men inte vi tjejer.

 

♥ Jag är feminist för att folk inte verkar veta vad hora och fitta betyder/står för.

 

♥ Jag är feminist för att av 9 av 10 fall av våldtäkter i Svergie läggs ner pga att vi kvinnor inte anses vara försiktiga. Där mannen inte fått något straff för att kvinnan antingen var lättklädd eller befann sig på fel plats.

 

♥ Jag är feminist för att samhället "hjärntvättat" oss hur vad ska se ut och inte se ut.

 

♥ Jag är feminist för att var femte kvinna som är bosatt i Sverige har råkat ut för sexuella övergrepp av något slag.

 

♥ Jag är feminist för att jag ska kunna gå hem i ett tajt linne utan att ses som ett sexobjekt.

 

♥ Jag är feminist för att 70% av tjejerna är eller har någon gång varit missnöjd över sin kropp.

 

 
Otroligt bra länkar:
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag är feminist  och NEJ, jag hatar inte killar för det. RÖSTA ROSA!!!
 
 
Och slutligen, jag säger bara...↓
 
 Punkt.
 
- Jag är feminist för att kvinnor får lägre lön än män för samma arbete.
 - Jag är feminist för att kvinnor inte är till för att laga mat och killar hugga ved.
- Jag är feminist för att killar får gå topless på somrarna men inte vi tjejer.
- Jag är feminist för att folk inte verkar veta vad hora och fitta betyder/står för.
- Jag är feminist för att samhället "hjärntvättat" oss hur vad ska se ut och inte se ut.
- Jag är feminist för att var femte kvinna som är bosatt i Sverige har råkat ut för sexuella övergrepp.
- Jag är feminist för att jag ska kunna gå hem i ett tajt linne utan att ses som ett sexobjekt.
- Jag är feminist för att 70% av tjejerna är eller har någon gång varit missnöjd över sin kropp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0