säger du så säger jag. lovar du så lovar jag.

När vaknade du idag?
Vid 11 ungefär.

Vad har du gjort idag?
Inget vettigt alls. Eller jo packat resväskan.

 

 

Vad åt du till frukost?
Fil, mackor och kaffe.

Och lunch?
Brukar inte direkt äta lunch.

Och middag?
Jag har inte ätit middag än.

 

 

Ringde du någon idag, vem och vad sa ni?
Nepp...

Vad gjorde dig glad idag? 
Att jag äntligen kan gå in på Bloglovin igen

Och ledsen?
Samma som igår, bråk med den som betyder mest för en.

 

 
Vad har du druckit idag?
Citronvatten, kaffe och ramlösa.

Köpte du något idag?
Nej.

Vem hängde du mest med?
Som vanligt ingen alls. Eller jo min familj då...

 

 
Vilket humör har du varit på?

Rastlös men nollställd, men deppig till och från.

Vad lyssnade du på?
Sist var: Simon Norrsveden.

Vad har du på dig?
Randig tröja och mina tunna mjukisar/byxor.

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0