senaste veckorna, dagarna, timmarna.

 

Just nu håller jag på att packa inför resan i natt.
I veckan har jag inte gjort något vettigt alls. Jag har mest kört bil och varit på 3 sjukhusbesök i rad. Först testades jag för astma, då jag har så svårt att andas, sedan tog jag prover och fick läkarintyg och lite annat. Har även inhandlat lite nytt (jag som hade lovat mig själv att inte shoppa mer nu...) som jag visar en annan dag när jag har tid. 
 
Dagens frisyr: Fläta på sidan.
Dagens smink: Inget alls förutom lite puder.
Dagens mat: Till frukost blev det mackor och kaffe.
Dagens händelser: Inte mycket än. Packat ner lite kläder, kollat på "Valfeber", handlat typ.
Dagens planer: "Jobba", duscha och packa det sista!
Dagens vill ha: Natt, då vi äntligen flyger till Barcelona.
Dagens köp: Bara tuggummi till flyget.
Dagens känsla: Rastlös men samtidigt ingen ork till nånting.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0