Utan dig är jag halv. Det är inte sant, utan dig är jag ingenting alls.

Nu är jag hemma i Sverige igen!!! Har haft det så otroligt jävla bra även fastar jag inte haft internet på en hel vecka..! Jag vill tillbaka men då vill jag ha min älskling med mig, helvete vad jag har saknat honom! ✈️🚢❤️
Alltså vart ska jag börja..? Jag har över 600 bilder bara på mobilen, vill visa allt men båten var helt jävla BÄST!
Ni som inte redan visste det så har jag kryssat med VÄRLDENS STÖRSTA båt i en vecka. Flög till Barcelona, gick ombord, åkte vidare och stannade i Rom och sedan i Neapel och sedan hela vägen tillbaka genom Medelhavet med kristallblått vatten utanför balkongen. Det bästa är att precis ALLT på båten är gratis! Jag har ätit buffé tills jag spytt, åkt karuseller, surfat, badat i alla sorters pooler, karaoke, klättrat, sett fantastiska shower varje kväll, ätit ännu mer, shoppat, spelat golf mitt i natten osv (och allt detta bara på båten). Så otroligt stort att man måste vara med för att förstå!

Jag lovar att jag ska visa er ALLA bilder och videos från hela kryssningen sen!
Men inte nu, jag är hos Tobbe just nu, och imorgon ska jag på bio med mamma och syster och sedan har jag fullt upp nästan hela veckan. S.t.r.e.s.s. Men det kommer! Sen. Jag lovar!

Kommentarer
Postat av: anonym

Ingen bryr sig om en kossa som dig

Svar: Svar till "anonym": Ska du börja stalka min blogg nu OCKSÅ? Herregud människa... Skaffa dig ett liv!
isabell.

2014-09-23 @ 15:48:44
Postat av: isabell

Svar till "anonym":
Ska du börja stalka min blogg nu OCKSÅ? Herregud människa... Skaffa ditt ett liv!

2014-09-23 @ 17:33:15
URL: http://isabellberglund.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag skyddar bara tjejen du behandlar illa vadå barnhat are och vadå det var bra att hon fick missfall min kompis
Älskar barn och sörjer sitt döda barn och där kommer du och klankar ner henne. Skaffa dig ett liv själv man behandlar inte okända människor sådär rätt åt dig att hennes pappa skrek på dig. Missfoster

Svar: kan inte hon tala för sig själv eller? det roliga är att hon (du) säger att hon ska sluta lägga sig i mitt liv men ändå stalkar hon mig precis överallt, hon hade tydligen skrivit om mig på hennes blogg också fick jag höra?! HAHA seriöst? sorgliga människa, varför slösa så mycket tid på mig om du inte gillar mig liksom? haha hon måste typ vara besatt av mig som hon beter sig. hennes pappa har inte skrikit åt mig, jag sa till honom vad hon höll på men och han blev rädd och la på luren. lilla du, inse fakta innan du yttrar dig!!! (IGEN) Missfoster? Personangrepp igen, grattis!
isabell.

2014-09-23 @ 18:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0