godmorgon fredag.

Godmorgon!
Jävlar, JAG skriver ett inlägg på MORGONEN? Vad hände där?!!
 
Trots en helvetes kväll/natt igår så har jag inte tid att tänka på det just nu. Kommer ett inlägg om detta senare, där jag förklarar varför jag mår som jag gör osv! Även fast jag har svårt att förklara vad som händer just nu...Håll utkik!!
Har precis duschat, druckit mitt morgonkaffe och sminkat mig. Helt rödsprängd och svulen i ögonen (Men vad gör det om 100 år?) Dessutom kommer min trygghet hit idag, som jag saknat honom. Världens bästa kille!
 
Insåg precis att jag måste skynda mig nu, måste cykla iväg om ca 20 min, ska nämligen ha muntlig redovisning på SF-mötet idag. Läskigt, men det går nog bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0