The blog tag.

1. Hur länge har du bloggat? Sedan Augusti 2007, alltså mer än 8 år. JÄVLAR!

 

2. Varför började du blogga? Framför allt för att ha någonstans att skriva av mig och att dela mina bilder, då jag älskar att fota! Som en dagbok typ. Men också för att det är roligt och kul att kunna kolla tillbaka på allt i framtiden. Men som sagt, vill ha någonstans att dela mina bilder osv.

3. Vem/vilka är dina favorit bloggare? Måste nog säga Clara Henry, Moa och Evah.

 

4. Vad tycker du är roligast att läsa för blogg inlägg? Jag gillar peppande, inspirerande och må bra-bloggar. Men också inlägg om vardag med mer bilder än text. 

 

5. Tycker du det är roligt att fixa nya designer på din blogg? Inte direkt (därför den ser ut som den gör just nu..) men det är ju alltid roligt/fint när det väl är klart!

 

6. Hur länge tror du att du kommer fortsätta blogga? Jag vet inte riktigt, tills jag tröttnar helt, antar jag!

7. Vilken kamera använder du för att fota dina bilder till bloggen? Oftast blir  det mobilbilder, få jag alltid har mobilen till hands! Men bestämmer jag mig exempelvis för att gå ut och fota mer "seriöst" så tar jag systemkameran! (Se kategorin: Fotografera.)

 

8. Vad gillar du mest att fota? ALLT! Jag fotar ju hur mycket som helst, men ska jag fota mer "finare" bilder med min systemkamera exempelvis, så älskar jag att fota natur.

 

9. Hur kom du på ditt bloggnamn? Mitt för -och efternamn helt enkelt. Unikt men enkelt!

10. Hur många bilder tar du per dag? Ibland inte en enda och ibland hur många som helst! När jag väl fotar så tar jag oftast väldigt många bilder, om det är något speciellt vill säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0