favorit...

Årstid: Sommar!!

Dag: Lördag, men gillar fredagar också.

Tid på dygnet: Kvällarna helt klart!

Blogg: Clara Henry, Moa och Emmas.

Instagram: Har SÅ många!

TV-program: Nu har ju de mesta slutat för säsongen men...Beck, Solsian, Det okända & Modus.

Outfit: Leggings och min bästa svarta kjol. Sen kanske nån mysig topp till.

Skor: Vans, Converse och mina Dr. Martens!

Läppstift: Har många jag gillar.

Ögonskugga: Naturliga färger, typ brun och beige!

Parfym: Vanilla - Alyssa & Ashley.

Väska: Min Håkan-tygpåse eller mina bruna.

Drink: Så svårt, men jag gillar sura drinkar. Hatar mjölkiga! 

Dricka: Kaffe och loka typ.

Spel på telefonen: Spelar nästan aldrig.

App: Instagram & Bloglivin!

Godis: Choklad och surt.

Nattklubb: Ingen aning faktiskr, Ace har bra musik i alla fall.

Maträtt: Tacos, lax, avokadosallad & mammas köttfärssås!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0