Psykiskt ostabil, youtube, to do list och helgen.

Som vissa av er säkert redan märkt så mår jag inte så jättebra just nu. Jag tänkter inte gå in på detalj varför, men låt oss bara säga att jag är psykiskt ostabil just nu. Jag bryter ihop varannan dag och minsta lilla motgång gör så att hela min värld rasar samman. Jag är nog ganska jobbig att leva med just nu bara... 
 
Jag har ju som sagt försökt att komma igång med YouTube nu ett bra tag... Jag har ju en ny kamera att filma med och allt (bilderna ↑↓) och nytt redigeringsprogram, men nackdelen är att jag bokstavligen inte fattar ett SKIT av det, det går mig på nerverna och gör så att jag aldrig kommer igång, på riktigt... 
 
Imorgon efter gruppterapinpsyk så åker jag till Tobbe. På lördag ska vi hem till hans brorsa som fyllt år (får äntligen träffa lilla Emma och Fellon igen) och efter det tar vi in på hotell!! Det är ju trots allt alla♥dag då! Så bli så himla härligt, jag känner att vi verkligen behöver detta...bara bo på hotell, mysa och ANDAS.
 
Jag återkommer när jag orkar.   - ♥ -
 
TO DO LIST: (För min egen skull/för att komma ihåg)
♦ Lära min redigeringsprogrammet (!!!)
♦ Lära mig "PicMonkey"
♦ Köpa/beställa stativ
♦ Maila vloggare (Frågor om redigering osv)
♦ Ladda in filmerna från nya kameran
♦ Redigera alla "färdiga" filmer + publicera
♦ Fixa kanalbild
♦ Sälja saker på Tradera
♦ Betala in alla fakturor + maila Klarna
♦ Lära mig allt om CopyRight
♦ Göra SF-läxa 
♦ V-logg:
- Min första vlogg + info
- Nya saker (Blandat)
- Nya saker (Thailand)
- Min Thailandsresa
- 50 saker ni kanske inte visste om mig
 
♦ Promenera, rensa tankarna, se på film och ANDAS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0