50 sanningar om mig.

 

50 fakta om mig:

 

1. Jag är 20 år, fyller 21 i Augusti. (94)

2. Jag har 5 tatueringar och vill ha fler när jag får pengar till det.

3. Jag älskar skräckfilmer (sett typ alla), verklighetsbaserade filmer, Astrid Lindgren-filmer (kan dom utantill) och Disney-filmer.

4. Jag tog mitt körkort den 30:e September. (2014) Hell Yeah!

5. Jag älskar Håkan Hellström och KENT!

6. Jag är beroende av Cola Zero & Pepsi Max. (Arspartan)

7. Jag har otroligt svårt att koncentrera mig på olika saker, vilket gör att jag aldrig gör klart något jag börjat med och tycker det är jobbigt att läsa böcker.

8. Jag fascineras av hajar, hatkärlek. Älskar hajfilmer!

9. Jag har otroligt många tvångstankar.

10. Min dröm är att resa och volontärarbeta med djur och barn som far illa i andra länder.

11. Jag är feminist, och tror på allas lika värde.

12. Jag har alltid haft perfekta tänder, inga hål eller snea tänder osv. (Men jag tycker det är otroligt gulligt med tandställning)

13. Jag sväljer mina tuggummin.

14. Jag gick barn & fritid på gymnasiet och är nu utbildad barnskötare.

15. Jag tappar otroligt mycket hår. (Mestadels pga stress)

16. Jag vrickade foten på en kryssning när jag var full. Minns inte hur, men när jag rönkade hade jag en spricka i skelettet.

17. Jag har haft ätstörningar. (Innan jag blev sjuk)

18. Jag har sömnapné = andningsuppehåll när jag sover. (Slutar andas)

19. Jag har fobi för att spy och bananer.

20. Jag har aldrig gjort något med håret. (färgat, slingat, tonat osv)

21. Jag har bränt ett kärl i näsan och dragit bort en nagel. (Nageltrång)

22. Jag har opererat bort halsmandlarna. (P.g.a. andningsuppehåll)

23. Jag äter medicin för depression, oro, ångest och social fobi. (Går i gruppterapi för SF nu)

24. Den bästa dagen i mitt liv var H.H på Ullevi!

25. Det enda ämnet jag alltid fått MVG i är naturkunskap.

26. Jag är väldigt blyg med personer jag inte känner (SF), men vill gärna lära känna nya.

27. Jag har gjort både kastroskopi och koloskopi. (Kamera i magen)

28. Jag lyssnar mest på svensk pop och ”Indie-pop” (Typ: Håkan Hellström, KENT, Markus Krunegård osv)

29. Jag samlar på rosetter och förut samlade jag på Converse.

30. När jag skaffar hund i framtiden ska jag skaffa en från hundstallet. En stor!

31. Jag hade världens finaste Morfar!

32. Jag är världens övertänkare, jag tänker och oroar mig för ALLT.

33. Jag älskar att cykla & åka båt.

34. Jag har ett ärr i pannan & massa små ärr från vattkoppor.

35. Min skolgång har varit ett rent helvet

36. Jag har spiral, vilket gjorde svinont!

37. Jag har Hypoteros 2, vilket gör att jag gått/går upp i vikt!

38. Jag använder endags-linser.

39. Jag är allergisk mot nötter och pälsdjur.

40. Mina favoritdjur är säl, panda och minigris och elefant.

41. Jag vill inget hellre än att flytta hemifrån just nu.

42. Jag har har bloggat i typ 9 år.

43. Jag biter på naglarna.

44. Djurplågeri, homofobi och mobbning gör mig så jävla förbannad!!

45. Jag gillar inte ormar och spindlar.

46. Jag är världens nattmänniska och är som mest aktiv då. Jag hatar tidiga mornar och har sämst morgonhumör om jag blir väckt!

47. Jag kan de flesta låtar från ”Lilla melodifestivalen” utantill. (Min tid)

48. Jag har gått på dykning i flera år. (Slutade i 7:an då jag mådde dåligt)

49. Jag älskar jul och midsommar!

50. Jag älskar dokumenärer! Typ om hajar, 2 världskriget, Tsunamin osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0