PAIN MAKES PEOPLE CHANGE.

 
❀ namn: Isabell Berglund.

❀ född: 7 Augusti 1994.

❀ bor: 1 timme norr om Stockholm.

 
❀ ögonfärg: Den brukar variera tydligen, men oftas någon nyans av grön!

❀ hårfärg: Mellan/mörk brun typ. Jag har aldrig färgat, tonat eller slingat håret. All natural!

❀ familj: Jag, Mamma, Pappa och min Storasyster.

❀ favoritämne i skolan: Var ett tag sedn jag gick i skolan, men då var det kanske Svenska, slöjd eller bild!

❀ favoritfärg: Lila! Sedan gillar jag vinröd också. Och pastellfärger!!

❀ favoritmat: Åh finns SÅ mycket men jag måste nog säga...GRILLAT, avokadosallad, lax, tacos, och mammas köttfärsås!

❀ favoritbok: Det är så logiskt alla fattar utom du, expert på att rodna, hur kär får man bli eller räcker det om jag älskar dig...skulle jag tro.

❀ favoritidrott: Gillar inte idrott haha! Men får väl säga dykning, volleyboll, badminton och...bara vara ute och springa!

❀ favoritprogram på tv: Just nu får jag nog säga Familjen annorlunda, Wallander, och klockan 9 hos stjärnorna. Haha!

❀ favoritdjur: Minigris, panda, säl! Gillar även elefanter och katter. Och vissa hundar! 

❀ favoritserie: OITNB, The O.C, AHS, solsidan, Prison break, skins osv.

❀ jag skulle just nu helst vilja bo: I en stor, ljus och stilren lägenhet och ha möjligheten att inreda den precis så som jag vill! ÅH. Längtar!!

❀ min tryggaste plats: Min säng, Tobbes säng och Björkö.

❀ mitt drömyrke: Jobba med barn och djur som far illa i andra länder! Annars med barn tror jag...

❀ en ovana jag har: Biter på naglarna och vänder på dygnet totalt!

❀ när jag ska sova tänker jag på: "Fan att jag ALDRIG kan somna innan 4...!"

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0