titta rakt fram inte runt om se in i mina ögon.

Hej!
 
Först och främst måste jag be om ursäkt för att jag inte varit så aktiv på bloggfronten den senaste tiden! Jag har haft väldigt mycket på gång och därav varit inne i en väldigt stressig period.
 
Jag säger som Clara Henry: "Gör jättemycket kul som jag skulle kunna skriva om, men att verkligen göra det känns för mig lika givande som att sitta och se målarfärg torka. Eller nagellack för den delen."
 
 
Idag har jag i alla fall hunnit: redigera en video, tvätta mina sminkborstar, (dock inte alla eftersom jag säkert har över 1000 st..!) betalat räkningar och mailat viktiga saker. Vid 6 tiden hämtade jag upp Babe vid bussen innan vi åkte till Rusta. 
 
Så mysigt att ha honom är redan på en onsdag!! ♥ Nästa vecka ska vi även vara hundvakt.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0