Norge - hypotyreos, en tunntarm som inte fungerar & borelia?


Vart ska jag börja? Var som sagt i Norge "igår". Mina värden var bra förutom ett som var skyhögt. Tror det hade med min tunntarm att göra. Att den lagt av. Dom kan inte riktigt förklarar varför och vad som hänt men det var riktigt dåligt. Dessutom får jag inte äta mjöl eller mjölk och jag HAR (som sagt) Hypotyreos 2 och kanske borelia. 

Fick inte något specifikt svar på varför ETT av mina prover var SÅ högt, men av någon anledning (förmodligen mitt mående) har min tunntarm tagit stryk, (+ hypotyreos) därav min viktuppgång. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra eller längre...

 

Jag återkommer när jag orkar och allt har lagt sig lite. Puss! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0