ett hemskt besked!

 
Jag har en sak att berätta. 
Eller egentligen inte då jag inte tänker berätta exakt VAD som har hänt. Allt jag kan säga är att det har hänt en hemsk sak i mitt liv. Utöver mina andra sjukdomar, min psykiska ohälsa, osv det vill säga!
 
 
I torsdags fick jag ett hjärtskärande besked. Vilket gjorde att i princip hela min fredag spenderades på sjukhuset. Fredagen den 13:e också, såklart..! Läkaren nästan skrattade för att hon tyckte så synd om mig: "Du ska inte behöva ha sådan här jävla otur jämt, det räcker nu!" Min vanliga tur...
 
Imorgon, måndag, ska jag till sjukhuset igen och även på onsdag då jag blir kvar där i några timmar!
Jag har i alla fall Tobbe och min familj som stöd och förhoppningsvis kan Tobbe följa med mig till sjukhuset på onsdag, vilket skulle betyda väldigt mycket! ♥
 
 

 
Hur som helst. Nu vet ni lite mer i alla fall, även om det känns för privat att berätta ännu mer.
Jag vet inte riktigt om jag kommer orka uppdatera bloggen och mina andra sociala medier lika mycket just nu, MEN jag kommer tillbaka så fort jag kan och orkar!
 
PUSS.
 

Kommentarer
Postat av: C

Epilepsi? Herpes? Cysta? Tarmsjukdom? CANCER? Blir nyfiken :( Hoppas att du mår bra iallafall!

Svar: Antagligen ingenting du har med att göra, C. :)
Isabell.

2015-11-15 @ 16:47:19
Postat av:

Diabetes?

Svar: Och varför gissar du på just det?
Isabell.

2015-11-15 @ 16:49:02
Postat av: Anonym

Är ju rätt uppenbart att det handlar om graviditet. Därför ska du dit på måndag och få en tablett som stoppar graviditeten, och på onsdag ska du dit igen och stanna där i några timmar = utföra aborten där på plats. Rätta mig om jag har feel

Svar: Så bara för att jag ska dit 2 gånger nästa vecka så är jag gravid? Jag säger som sagt varken bu eller bä. Bara nyfiken, vem är du som inte vågar gå ut med namn?
Isabell.

2015-11-15 @ 16:51:20
Postat av: Anonym

varför säger du att du får hemska besked om du inte ens vill dela med dig? blir du inte glad att folk bryr sig eller?

Svar: Seriöst? Det var PRECIS det jag skrev i inlägget. Att jag inte tänker berätta i detalj men ändå att ni ska veta varför jag inte kommer vara lika aktiv. Klart jag blir glad av det, men att någon skriver anonymt...ska jag bli glad då också eller?
Isabell.

2015-11-16 @ 18:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0