five things.

 
fem saker jag brukar säga 
- "Eller vadå?"
- "Typ"
- "Asså"
- "Fan!"
- "Precis!"
 
fem saker jag vill bli bättre på 
- Sluta bry mig om vad andra tycker/tänker.
- Sluta oroa mig för allt!
- Att prata. (Vara mer social)
- Att faktiskt sova på natten.
- Att säga JA till läskiga saker!
fem saker jag älskar att göra 
- Sjunga/skrika/dansa till bra musik
- Sova gott.
- Bada!
- Sjunga till Disney-låtar i bilen.
- Fynda!
 
fem saker som doftar underbart 
- Sköljmedel! (Tvättstuga)
- Nybakat.
- Vanilj!
- Sommarregn.
- Klor.
 
fem saker jag brukar tänka
- Jag borde "göra nytta".
- Jag är så jävla trött.
- Vad ska jag ha på mig?
- Vad ska jag göra idag (eller imorgon)?
- ALLT i mitt jävla liv går emot mig!
 
fem saker jag skrattar åt 
- Roliga människor.
- Mamma.
- Parodier på YouTube.
- Pappa på julafton.
- Mig själv när jag är trött.

Kommentarer
Postat av: VERONICA - fashionblog

Åååh fina du. Härliga bilder! :) Så kul lista med! Kramar!

Svar: Tack, desamma! :D KRAM!!
Isabell.

2015-11-05 @ 17:37:16
URL: http://vveronicas.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0