Happy (sad) halloween.


Blir så jävla trött. Människor som påstår att de är ensamma när de i själva verket har människor omkring sig hela tiden. JAG exempelvis är ett levande bevis på vad ensamhet innebär. Jag har inga vänner och det står jag för. Jag blir bara så otroligt deppig, speciellt nu under halloween. Alla klär ut sig och festar, JAG VILL OCKSÅ, men istället sitter jag i soffan och kollar på film. Skitkul halloween åter igen...! HAPPY halloween eller vad säger man? Fan! 🎃👻🕷🕸💉 Vet inte om jag ska skratta eller gråta längre!



Kommentarer
Postat av: VERONICA - fashionblog

WOW vad cool sminkning, SÅ läskig med!!! :) Fantastiskt! :)

Svar: Tackar! :D
Isabell.

2015-10-31 @ 09:29:47
URL: http://vveronicas.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0