DAGENS.

Dagens klädsel

♥ Kjol, blomigt linne och sneakers.
 
Dagens låt
 Någon med Norlie & KKV tror jag!
 
 
Dagens frisyr
 Utsläppt oh tråkigt.
 
Dagens mat
 Ikväll lagade faktiskt Tobbe oxefilé, pommes och bea/tzatziki till middag. 
 
Dagens planer
 Det enda vi har gjort idag är: shoppat, varit på loppis och lagat mat. Typ!
 
 
Dagens händelse
 Hittade KENT-skivor på loppis! 
 
Dagens vill ha
 Sovmorgon.
 
Dagens bok
 Jag läser knappt böcker!
 
 
Dagens skratt
 Tobbe får mig alltid att skratta! 
 
Dagens dryck
 Rosé!
 
Dagens köp
 Underkläder, hygienartiklar och mat.
 
 
Dagens humör
 Ganska stabilt faktiskt. 

Dagens komplimang
♥ "Du är min snyggeli-snygg-snygging" - Tobbe.

Dagens telefonsamtal
 Telefonförsäljare...

Dagens personer
♥Tobbe.♥

Morgondagens planer
 Lägenhetsvisningar, städa, tvätta och fylla i "Psyk-pappren".
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0