Hola España!

När ni läser detta sitter jag på ett flyg till Spanien!
Tror vi landar i Malaga på eftermiddagen nångång så första dagen blir nog ganska lugn.
 
Vi får se, men känner jag mig själv rätt så kommer nog bloggen stå ganska tom. Jag vill bara njuta och dessutom vet jag inte hur internetet är där nere och om vi har wifi. We will see! 
 
Jag kommer däremot vara aktiv på Instagram och Snap (som vanligt) så följ mig där vettja!
IG: Bellobull
Snap: Bellun
 
Ska försöka filma så mycket jag bara kan där nere också men ni vet ju arr jag har "kameraproblem" just nu, (BLIR GALEN) så jag får helt enkelt ta med min gamla kamera och göra det bästa av situationen. 
 
ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0