2 år! ♥

 
Jag ville inte bli din flickvän från början. Jag ville inte ha någon! Jag ville inte bli sårad igen. Jag skulle inte klara av att bli stucken i hjärtat igen. Men efter ett tag föll jag pladask.
Jag minns våran första kyss som igår. Vi satt i din soffa och kollade på film, jag hade nackspärr för att jag inte vågade vrida på huvudet ifrån tv:n, jag var så blyg! När jag väl vände mig om så kysste du mig.
 
Vi har skrattat ihop, gråtit ihop, bråkat, skrikit men framförallt så har vi alltid funnits där för varandra.
Att somna och vakna vid din sida är det bästa jag vet! Att bara få somna till Mumin, Bear Grills eller Erik och Mackan på ditt bröst...finns inget i världen som kan få mig så lugn och trygg.
 
Jag älskar dig Tobbe, nu och för alltid! ♥
 
Jag älskar dig mer än vad jag igår men bara dubbelt så mycket som jag kommer att göra imorgon.

Kommentarer
Postat av: aasaandqvist.blogg.se

Grattis era finisar :*

Svar: Tack hjärtat! ❤️
Isabell.

2016-01-19 @ 15:54:05
URL: http://aasaandqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0