ÅRSRESUMÉ - 2015.

 Nu är vi alltså inne på år 2016. Jag hade skrivit ihop en årsresumé över 2015, hållt på med den ett bra tag nu men gissa vad som hände? Jo, INGET sparades. Så mitt nya år kunde kanske ha börjat bättre.
 
Men men, jag gjorde ett nytt försök, även fast det inte blev lika bra som det första, här är resultatet!
 
 
 
Vilka ser du som de största händelserna under året?
Thailand, att jag vågade börja lite smått med YouTube, Bråvalla, nytt "jobb" , Ziia, tog upp kontakten med en gammal bästa vän och Norge! Tror jag. Men framför allt Thai!

Har du blivit bättre på något?
Jag vet inte riktigt. Börjat bry mig mindre om folk som inte bryr sig om mig kanske. Sen min sociala fobi, den är fortfarande ett hinder i vardagen men jag har vågat göra saker och träffat vissa, vilket jag inte brukar våga annars.

Gjorde du något du aldrig gjort förut?
Ja, jag provade på att arbetspröva, åkte till Norge 2 gånger (p.g.a. sjukdom iofs), började med YT på riktigt, gick i gruppterapi för SF, och åkte på min första riktiga festival (förutom Popaganda då) Bråvalla!

KENT! ♥ ↑

Vad lyssnade du på?
Mina favoriter som vanligt såklart, men också mycket på Norlie & KKV och Adele!

Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga direkta nyårslöften, snarare mål. Jag tror jag höll typ 2 av 10, haha! Jobb/praktik och YouTube.
 
Blev du kär i år? 
Jag har varit kär i snart 2 ÅR!!  ♥


Vilka länder besökte du?
THAILAND, Norge, Estland, och Åland...haha!

Är det något du saknar år 2015 som du vill ha år 2016? 
Riktig svensk sommar och flera resor, tack! Sedan vill (måste) jag få bukt på mitt mående och kropp detta år!!

Vilket datum från år 2015 kommer du alltid att minnas?
Thailand: 1-17 januari, 1 år med Tobbe: 19 januari, Bråvalla: 25-28 juni.

Största misstaget?
Att jag sagt nej åt saker jag egentligen velat, men inte vågat kanske.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk ja, främst med tanke på att jag jobbat på förskola. Skadat mig har jag säkert också gjort!

Vad spenderade du mest pengar på?
Mat, haha! Men även kläder och typ skönhetsprdukter.
 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag vet inte riktigt, haft väldigt många och tuffa motgångar dock..!

Gjorde något dig lite extra glad? Något guldkorn i vardagen?
Ja mycket! Resor och sedan när jag och Tobbe bodde på hotell under alla♥dag. Så mysigt! Sen även alla D.I.F-matcher, kryssningar och grillfest.

Vad önskar du att du gjort mer?
Rest, levt, sagt ja till saker och vågat mer!

Vad önskar du att du gjort mindre?
Oroat mig för allt och alla, kanske.

Favoritprogram på TV? 
Det okända, Nemas Problemas, PH (HAHA), Hollywoodfruar, Solsidan, Idol, Vetrinärerna, Modus, Beck, sen kommer jag inte på några mer program...
 
Hände det nåt bra men oplanerat?
Ja, massor! En av sakerna var att jag var på Guldtuden 2015!

Bästa boken du läste i år?
Hahaha, började läsa en bok i Thailand:  "det är så logiskt alla fattar utom du" och har fortfarande inte kommit längre än till 3:e sidan!

Vad gjorde du på din födelsedag 2015? 
Jag och Tobbe mötte upp Pillan och hennes kompisar på en strand och tände en brasa, haha.
 
Något som gjort dig extra ledsen i slutet på året?
Ja, fast egentlgen hela året ut... Mitt jävla mående och vikt. Psykisk ohälsa och Hypotyreos. Vi var ju som sagt till Norge för att få hjälp, men när allt bara står silla... Så trött på mitt mående just nu alltså!
 
 
Något som gjort dig extra glad i slutet på året?
JA, Ziia!!! ♥
 

 
Nyårslöften eller Mål för nästa år?
- Resa (Volontär)! Göra minst EN resa, helst flera!
- Ta tag i mitt mående och vikt. Göra ALLA utredningar + läkarbesök
- Börja på Åran (haha)
- Skaffa ännu en tatuering
- Sluta bita på naglarna
- Boda Borg eller Kolmården
- Och ett besök till älskade Göteborg!
Bland annat.
 
 
A new book with blank pages. Let´s write a bestseller!

Kommentarer
Postat av: Embla Sofia - Fotograf och blivande mamma

Vilket härligt år du lämnar bakom dig :)

Svar: Både ja och nej! :)
Isabell.

2016-01-02 @ 18:15:20
URL: http://emblasofia.blogg.se
Postat av: mathi♀

Hoppas du får ett bra 2016!!
Kram mathi.♥

Svar: Tack, desamma fina du! KRAM!! <3
Isabell.

2016-01-03 @ 01:30:00
URL: http://mathildanilzen.blo.gg
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Låter lite som mitt år, många roliga saker men även många tråkiga.

Svar: Livets gång, i guess! :)
Isabell.

2016-01-03 @ 15:23:30
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0