Kategorier.

Låg här i sängen och tänkte på en sak.
Jag vet inte om jag berättat om mina nya kategorier här på bloggen..? 
 
Psykisk ohälsa heter en och där samlas alla mina inlägg om just DET. Jag skriver om mitt mående och massa psykiska problem.så som panikångest, stress och depression. Även mycket om social fobi och liknande!
 
Inspiration är den andra "nya" kategorin. Egentligen inte så jätte ny men ändå. Blev osäker om jag nämnt vad den "är till för"!
Där samlar jag inspiration så som inspirerade bilder och bra texter. Jag kommer lägga upp en hel del bilder där inom olika kategorier som jag samlat på mig under flera års tid. Varför då kanske ni tänker. Jo för mig är det typ en tvångstanke. Jag måste lägga upp ALLT någonstans INNAN jag tar bort det! Så, så får det bli. Måste få det ut ur skallen liksom, så jag sen kan checka av det. Haha!
Nog om det. Godnatt! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida - foto & häst

Så roligt med nya kategorier :) Och älskar gifsen, så söta!

Svar: Hihi! :D Eller hur!
Isabell.

2016-01-10 @ 14:15:23
URL: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0