spaar och planerar.

 
Ansiktsmasken är på och när den har stelnat så väntas en varm dusch. Like EVERY Sunday!
Jag fryser så sjukt mycket och har ont i "tarmarna" så ikväll ska jag dricka 100 koppar te och se på någon lagom invecklad film.
 
Jag måste planera lite också. Ni som känner mig vet! Jag planerar och skriver listor över precis ALLT. Jag behöver ha struktur i mitt liv och att skriva listor på allt lugnar min hjärna. 
Måste bland annat skriva upp lite video-ideér till kommande YouTube-videos och boka in möten.
 
Förra veckan var jag på föreläsning förresten. Jag glömde helt bort att säga det,  men det var i alla fall en föreläsning om ev. operation. Så svårt! Jag behöver mer hjälp så ska på ett individuellt möte redan på torsdag igen. Vet inte om jag ska skratta eller gråta..!
 

Kommentarer
Postat av: Cajsa Lindahl

Jag är 25 år, gör inget på dagarna just för tillfället. Gick bibelskola men hoppade av då pressen blev för hög. Jag har diagnoserna ätstörning, social fobi och paniksyndrom. Så nu jobbar jag bara på att bli bättre från det så att jag kan återgå till jobb och auditions.
Min blogg är inte speciellt stor, men tack. :) Redigerar i photoshop cs5.

2016-01-24 @ 20:47:32
URL: http://cjssong.blogg.se/
Postat av: Cajsa Lindahl

❤️❤️❤️

Svar: <3 !
Isabell.

2016-01-24 @ 23:28:58
URL: http://cjssong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0