kaos.

Hejsan, jag lever!
Jag känner bara att jag måste kika in här och ursäkta mig men också förklara mig!  ↓
− Storasyster och Jag 96-97 −
 
Bloggen (och YT, då även min kamera gått sönder..) har ekat tomt ett bra tag nu men jag har dels inte haft tid men sedan har det även varit REGNKOAS här i Norrtälje vilket gjort att vi inte haft nån el. Dom skrev/prata om det överallt på nyheterna, det var verkligen KAOS.
 
Sedan har varken mitt humör eller mående varit på topp heller. Jag mår ju aldrig riktigt...bra, men denna vecka har det varit värre än vanligt! På toppen av allt det här så har jag ingen kamera just nu och jag har mått SÅ illa nästan varje dag, vilket jag HATAR! Var till läkaren 2 gånger igår och gjorde massa tester (och nej, jag är inte gravid) men det mesta tyder väl på att allt detta har med min nya medicin att göra. Jag får helt enkelt prata med psykiatrin när jag ska dit i augusti..!
 
Från och med imorgon ska jag försöka fixa massor av inlägg till er, jag har SÅ mycket att visa och berätta! Men dessa dagar har helt enkelt inte varit mina dagar.
PUSS! 💋 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0