this or that & drömmar.

THIS OR THAT ?
1. Choklad eller vanilj? På vad? Choklad!!
2. Häagen Daazs eller Ben&Jerry? 
Ben&Jerrys kanske. 

3. Twitter eller Facebook?
Har inte Twitter så FB då. 

4. The Simpsons eller Family Guy?
 Family Guy!

5. Pannkakor eller våfflor? Pannkakor tror jag. Det var dock år och dar sen jag åt våfflor...
6. Solsemester
 eller skidsemester? Solsemester helt klart!

7. Tv-serier eller filmer?
Hmm...ser nog mest på film, men gillar båda! Men okej...serier då. Eller nej, film. Ja, vi säger film.

8. Pixar eller Dreamworks?
Ingen aning.

9. Frankrike eller Italien? Tror inte jag har varit i Frankrike (inte på semester iaf) så Italien då!
10. Dr Pepper eller Mountain Dew?
Ingen.

 


 

DRÖM...
Jobb? Så himla svår fråga! Men helst något som har med djur att göra iaf!!
Resa? Grekland, Australien & Karibien bl.a. Men sen vill jag såklart till Thailand ännu fler gånger!
Bil? Ingen aning, inte en Volvo i alla fall. Kanske en Audi?
Hus? Åh! Jag vill bo i ett stort hus på landet! Gärna vita knutar, stora fönster, en stor trädgård med en stor gräsmatta och uteplats. Ljus (vit) och stilrent men ändå gulligt! Typ lite "pastelligt". Gärna med en Walk in closet, eget kontor och köksö också haha!

Familj? Hur jag vill att min framtida familj ska se ut? Jag SKA ha hund(ar), gärna en lite större och en lite mindre. En fralla och en labrador skulle vara drömmen men dom hårar så jävligt och jag är allergisk. Helst nån från hundstallet! Sen vill jag gifta mig med min kärlek och skaffa 2 barn! 

Haha, den ni.


Kommentarer
Postat av: Inez

Vilket roligt inlägg! :)

Svar: Tack fina! :)
Isabell. ❤

2016-07-04 @ 16:31:58
URL: http://mazraegangall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0