sömnproblem, björkö & mensvärk utan mens.

Uppe med tuppen igen trots att det är fredag idag. Som en del av er säkert redan känner till så har ju jag svåra sömnproblem. Förutom att jag lider av sömnapné så somnar nästan aldrig innan 4 på natten. Därför är det här med att gå upp tidigt inte riktigt min grej...
 
Ska alldeles strax sätta mig i bilen mot Björkö. Måste ut dit och kolla vad som finns där och vad som måste fixas/köpas till Midsommar. Björkö är verkligen det enda stället jag bara kan andas ut på, jag älskar att va på landet!
 

En annan "fun fact" är att jag typ har världens mensvärk och har haft det i flera dagar, men det "roliga" är att jag typ inte har mens längre. Har en väldig hatkärlek till min spiral, med andra ord!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0