♦ 3 saker. ♦

3 saker jag ser fram emot →  Guldtuben (fast mest nervös), att tatuera mig igen, våren/sommaren. 


​​3 saker jag gillar → Bra musik, choklad och skräckfilmer. 


​​3 saker jag inte gillar → Bananer, mobbning och djurplågeri! 


​​3 saker jag vill → Flytta hemifrån, resa, bli "frisk"!

 

3 saker jag borde → Ringa 3 viktiga samtal, packa och spara pengar.

 

3 saker jag kan → Oroa mig, planera och vara stressad!

3 saker jag inte kan → Sluta bry mig, slappna av och må bra. 

 

3 saker jag pratar om ofta → FRAMTIDEN, mitt mående och YT. 

 

3 saker jag blir lugn av → Filmer, massage och att somna på Tobbes bröst. 

 

3 saker jag blir stressad av → Allt, allt och ALLT! 

 

3 saker jag ska göra i helgen → Gå på Guldtuben, vara med Tobbe och förhoppningsvis gå på bio. "The boy"!!

 

3 saker jag gjort den senaste veckan → Denna vecka har just börjat så jag kör på förra veckan... Fikat med Rebecca, pussat på Tobbe och haft mitt sista utredningsmöte. 

 

Kommentarer
Postat av: Miss Baby Peaches

Kul lista!

Svar: Indeed! :)
Isabell.

2016-03-22 @ 12:50:10
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0