kent upphör!

Vet inte riktigt vart jag ska börja...Har velat skriva detta inlägg ett bra dag nu med har varit lite i chock.
 
Som många säkert redan vet och sätt så ska KENT sluta/upphöra!
Såg denna video (ovan) på FB och trodde att det var en ny video till deras nya låt Egoist, men när jag såg slutet fick jag en liten chock. Älskade KENT. Usch det får inte vara sant, jag vill INTE!
 
Mina 2 "fasta punkter" i livet är ju just Håkan Hellström och KENT (hur klyshigt det än låter) dom har bokstavligt talat får mig att orka. Att kämpa! Helt sjukt hur mycket musik kan betyda för en egentligen. ♥
 
Hur som helst. Jag försökte såklart få tag på biljetter i lördags, till deras absolut sista spelnig. Men dom gick slut direkt! Precis som men Håkan..! Blir bara så less... Jag måste dit!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0