tips - norrtälje poster.

 
För ett tag sedan beställde jag en Norrtälje-poster. Jag fick hem den för bara nån vecka sen och jag är SÅ nöjd!! Vet inte varför men jag ÄLSKAR den! 
 
Norrtälje är ju min hemstad och när jag flyttar hemifrån, någon annanstans än Norrtälje så kan jag ändå ha med mig denna, som ett minne typ. Norrtälje är och kommer alltid vara min hemort liksom. Till och med mitt sommarställe står med!! ♥
 
Detta är ett tips på en personlig inredningsdetalj och självklart kan man ju välja vilken stad man vill, men jag valde NT just för att det är där jag vuxit upp. Så snygg och betydelsefull...TIPS!
 
Jag köpte denna poster privat, men jag vet att det finns liknande på olika sidor. Det är bara att googla!
 
Juste! Detta är föresten mitt FÖRSTA inlägg i min nya kategori: Tips & DIY.
I denna kategori kommer jag dela med mig av just tips på allt mellan himmel och jord och även DIY´s.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0