Isabell mitt livs kärlek !

Hej

Jag är Tobbe (Isabells pojkvän)


När jag skriver det här så sitter jag hemma hos mig och Isabell hemma hos sig.  Efter hon har varit hos mig i nästan 2 veckor så är det så ensamt nu när hon är hemma hos sig. Det är i dom här stunderna som jag inser att jag vill vara Isabells sambo.


Jag har länge vetat att Isabell är kvinnan i mitt liv, mitt livs kärlek och kvinnan jag vill ha barn med.

Jag älskar Isabell så jävla mycket, hon är det bästa som hänt mig. Jag skulle inte vara den jag är idag utan dig. Tack för att du finns här för mig du anar inte hur mycket det betyder för mig.

Och du ska veta en sak och det är att jag ALLTID kommer finnas vid din sida.

 Du å jag för alltid <3

 

 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Sen att ni två är världens sötaste pussgurkor gör bara saken bättre, va rädda om varandra finisar! ;*

Svar: Finaste saknade du! <3
Isabell. ❤

2016-05-15 @ 22:37:41
URL: http://aasaandqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0