Onsdagslista.

H A R  D U ? 

Folköl i kylen: Nej, faktiskt inte! 

Något husdjur: Nej, inget eget tyvärr...

Någon favoriträtt: Vegetarisk Sushi, tacos, mammas köttfärssås, grillat och lax.

Puder på dig: Inte just nu, men snart!

Några framtidsplaner: Nja, framtiden ger mig PANIK..! 

Någon sjukdom: På sätt och vis, ja.

Gymkort: HAHA!! Nej.

Nagellack: Har massa, men använder 
inte pga. Nagelbitare.
V E M ? 

Avskyr du: Avskyr..hmm... Ytliga anonyma idioter som måste trycka ner andra för att själva må bättre!! 

Längtar du mest efter: Morfar.  

Stör du dig på: Finns många!

Gosar du med: Tobbe.
V I L K E N ?

Tidning läser du: Ingen.

Buss åker du oftast: 676! 

Dag fyller du år: 7 augusti.

Årstid föredrar du: Får nog säga sommar ändå!
V A D ?

Gör du nu: Ligger i sängen och överväger att gå upp...

Gör dig till en bra människa: Hmm...omtänksam. Bryr mig om andra människor och tål inte orättvisa! Tycker jag nåt är fel så säger jag det!

Gör dig till en dålig människa: Jag vet faktiskt inte! Finns säker massa saker men inget jag kommer på just nu. 

Vill du arbeta med: Åh, jag vet inte. Eller jo, finns SÅ mycket jag vill testa men jag vet inte vad jag skulle passa/trivas med. 

Har du på dig just nu: Mjukis-shorts och t-shirt.

Äger du för skor: Docs, Vans, ett par flip-flops, stövlar och massa converse!

Har du för storlek i skor: 
Oftast 39.

Ska du göra nu: 
Försöka ta mig upp och "carpe diem!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0