sluta hata och påpeka folks utseende, ni har ingen aning!

 
Snälla ni, ta er tid att titta på denna video! SÅ VIKTIG.
 
Jag har själv länge tänkt att göra en liknande video, där jag pratar om det här med skönhetsideal.
Att sluta hata och påpeka folks utseende.
Jag får väldigt ofta höra hur ful och fet jag är, men vet ni?
 
Ni har INGEN ANING om grunden bakom allting. Ni vet inte VARFÖR jag har gått upp så pass mycket i vikt. Har ni någonsin hört talas om "dålig förbränning", "fel på ämnesomsättningen" eller "hypotyreos"? ALLT detta lider jag av, plus en tarm som inte fungerar och psykisk ohälsa, stress och sömnproblem. Allt detta har gjort/gör att jag går upp i vikt.
Jag äter nyttigt, jag rör på mig men ökar ÄNDÅ i vikt, just för att jag är sjuk
 
 
Jag kommer som sagt göra en video om detta och då förklarar jag mer VARFÖR min förbränning inte funkar osv. Men snälla ni SLUTA PÅPEKA ANDRAS UTSEENDE (oavsett vad det är) FÖR NI HAR INGEN ANING om vad som ligger bakom allt.
 
 
#FUCKIDEAL

Kommentarer
Postat av: Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Denna videon är så himla bra!

Svar: Ja, verkligen! Så viktig!!
Isabell. ❤

2016-05-19 @ 16:14:52
URL: http://evahle.se
Postat av: Roxxie

Jag såg dig och Tobbe i Norrtälje idag! :)

Svar: Va?! Haha, vart? xD Vad gjorde du i Norrtälje?! ^^
Isabell. ❤

2016-05-21 @ 21:40:48
URL: http://nouw.com/roxxie
Postat av: Roxxie

Jag jobbar där! :)

Svar: Jaha! Vart då? :) Trodde du gick i skolan ^^
Isabell. ❤

2016-05-22 @ 22:07:48
URL: http://nouw.com/roxxie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0