bortamatch, kamera & spa.

Förlåt, men jag har haft fullt upp och mått sådär. Kom hem från Falkenberg i söndagsnatt.
Först var vi i Halmstad för att festa och sova på hotell, sedan bilade vi vidare mot Falkenberg och min första bortamatch. Vi vann, trots 2 bortdömda mål. 
 
Idag ska jag ÄNTLIGEN (förhoppningsvis) köpa en ny kamera som jag bokade igår!! Måste även kolla upp vad det är för fel på min mobil, den lever sitt eget liv just nu. helt knäpp! 
Efter det blir det SPA! Vi fick presentkort på ett spa av Tobbes pappa förra julen så det är dags att använda det nu.
 
Jag återkommer snart igen, har massa bilder och videos från Spanien att visa er bland annat! 
PUSS så länge! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0