where do tears go when they don't show.

 
Vet inte riktigt vad jag ska skriva faktiskt. Jag har SÅ sjukt mycket att berätta och visa er men istället sitter jag här med rödsprängda ögon och gråten i halsen. När fan slutar det göra ont egentligen?
 
Jag tar mig igenom dagarna genom att helt och hållet stänga av tankarna. "Tänk på nåt annat, tänk på nåt annat, tänk på nåt annat..." Det är svårt, så jävla svårt, men jag klarar inte ett till nederlag. På riktigt! Jag överlever inte då.
 
Just nu står tiden stilla och jag försöker att bara andas. Vet inte vad som händer men klumpen i magen växer sig bara större för varje dag som går. Så jävla ont i hjärtat!  💔
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har hänt?

2016-09-23 @ 00:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0