jag ska förklara allt.

 
Guys, jag mår inte så bra just nu... Eller vadå just nu? Jag mår fan aldrig bra! Haha..
Jag är sönderstressad!! SÅ många måsten, idéer, planer, mål. JAG VILL SÅ MYCKET MEN KLARAR SÅ LITE, som jag brykar säga.
 
Jag kan inte riktigt förklara vad det är som händer men jag är helt SLUT. 
Jag sover för lite och gråter för mycket.
 
Jag ska iaf försöka spela in en video om detta idag, där jag förklarar ALLT så gott jag bara kan. Jag vill att ni ska förstå! Kommer bli skitjobbbigt och jag vet knappt vart jag ska börja men jag vill förklara för er. Så ni kanske förstår liiiite bättre hur det ligger till!
 
Jag orkar egentligen inte, men jag tänker pressa mig själv iaf. Som vanligt! Jag behöver få ut allt...
 

Kommentarer
Postat av: Nadja

Ditt mående går i första hand, var rädd om dig!
Kraam :)

2017-02-09 @ 17:53:43
URL: http://lifebynadja.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0