Psykakuten.

I'm home! För er som missat det (eller inte ens bryr er) så blev jag inlagt på psykakuten i lördagsnatt. Jag tänker inte berätta varför och vad som hände, det enda jag kan säga är att allt var kaos och att psykakuten är ett skämt. Ni som vet ni vet, och till er andra, jag spyr. Hur kan folk i ens närhet inte bry sig när man behöver det som mest... Inte ens ett "hur mår du?" Detta visar bara en sak och det är vilka som faktiskt stöttar, finns där och ställer upp och vilka som saknar samvete och hjärta. Sist men inte minst, jag är fortfarande omtumlad och mår skit, men jag har min familj. De enda som faktiskt betyder nånting! ❤


Kommentarer
Postat av: Kicki

Nej men huvva!
Aldrig kul att komma dit. Hoppas du mår bättre! :-)

2017-03-31 @ 20:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0