I'm Mr Lonely.

 
Det här med högtider hörni... Snart är det midsommar och jag har fortfarande inga planer. Jag vet att det egentligen är som vilken annan dag som helst, men jag vill ändå göra nåt! Känns som alla andra ska hitta på massa roliga saker, alla utom jag. Det där ”alla andra”...jag hatar det! Jag vet att man inte ska jämföra sig med andra och att de enda som faktiskt gör något är dom som visar upp det, men det är så svårt när man själv VILL. Jag har frågat runt och försökt styra upp något men ingen vill eller kan. Det tar så mycket energi att alltid vara den som försöker och inte få något tillbaka. Man tröttnar! Jag har förlorat många vänner med tiden, men allt har sina förklaringar, men att ingen ens ger mig en chans svider. Detta handlar INTE BARA om högtider, men jag är trött på att ALLTID vara den som frågar, försöker och visar intresse. 
 
Trackback
RSS 2.0