För jag vill veta, ska jag sluta leta?

 
Det jag ville ha igår är borta idag
Solen väcker oss och nu så ser jag dig klart
När du blir för snäll vill jag be dig gå
När du står på knä, går jag runt på moln
Missförstå mig rätt, jag tror att jag vill ge det här en chans
 
Jag säger "Jag vill veta, ska jag sluta leta?"
Är vi gjorda för varandra?
Är det drama som i Dallas?
Är vi lyckliga tillsammans? Är det bara vi två eller finns det andra?
Jag vill veta, jag måste få svar
Säg mig sanningen, den kan jag ta
Ser du stjärnor som i Dallas?
För jag vill veta, ska jag sluta leta?
 
Solen färgar himlen rosa, sanden är vit
Allt känns möjligt i min egen fantasi
Jag behöver ha lite dramatik men varje gång vi ses blir den andra lik
Missförstå mig rätt, jag vill ju bara känna att det är vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0